WARNING!

WARNING! Be careful of this blog. You might get fatter.

Tuesday, 22 December 2015

Tentang penulis


Aha...Barangkali bahagian dalam "tentang penulis" berubah2 jadi saya post sini untuk kenangan di masa hadapan jika berubah lagi. Ini baru je ubah setelah sebelum ni bercerita pasal post maternity and shaklee. Goodbye shaklee.... main banner pon da tukar. lalalala... 



Hi.

Saya suka makan coklat dan dessert.Anda boleh hadiahkan itu pada saya pada bila2 masa. *wink wink*

Saya suka (tengok) fashion, atau apa2 berkaitan dengan design. Project runway tak boleh tinggal. Dulu saya ambil seni visual dan lukisan kejuruteraan masa SPM, sedangkan dulu saya sekolah agama jadi memang tak wujud subjek tu. Siap panggil cikgu luar datang ajar saya dan 3 kawan lain. Kalau kelas LK batal saya siap nanes kesedihan. Sedikit obses. hehe. Mak saya pula major dalam fine art jadi dia yang ajar pendidikan seni saya. Tertumpah pula kuah kat nasi.
Kini saya sedang menyambung Ijazah Sarjana (penyelidikan) dalam bidang senibina setelah mengambil diploma dan degree dalam senibina. Entah2 saya mengajar dah time ni. Jika anda student saya yang sedang baca ni, bolela klik "join this site". hahaha.. k bai.