WARNING!

WARNING! Be careful of this blog. You might get fatter.

Thursday, 9 June 2011

Seni yang haram

bila aku terkejut aku ckp babi. kenapa ya?

biadap nya aku. oh tapi betul. aku terkejut betul tadi sedang tekun, berehat2 baca blog orang lain, tetibe lagu techno YANG AMAT KUAT keluar..aku pon, BBBBBAAAAA.............^$#%^&*! GGRRRR!! tapi jgn salah faham, aku tak suka mencarut. tapi gila babi kuat ar lagu dia...(tak elok tau ckp camni. bahasa cermin jiwa..) Blog yang ada lagu patot dipausekan. tak elok la utk orang macam aku ni.. bila da pekak, pasang speaker kuat2, patu lupa nak slow kan bila bukak blog orang lain, tak tentu pasal meletup bunyi. aku nasihatkan, buat setting yang boleh pembaca on kan manually lagu tu.

tapi berbalik pada phrase di atas.

bila aku terkejut aku ckp babi. kenapa ya?

babi adalah seekor binatang yg diharamkan makan dan sentuh dalam Islam. mungkin sebab betapa haramnya binatang itu di pandangan mata kasar orang Islam, maka lantas ia menjadi satu idola yang sangat tidak elok.walaupun babi sebenarnya tidak bersalah. (entah2 sebut pon haram? homaigod. aku neraka!)

maka pabila aku dan rakan2 kalian yang biadap seperti ku bertelatahkan binatang yg comel tapi haram itu, sebenarnya sedang mengekspresikan diri bahawa, kami sedang MARAH.... yer.. marah. i marah tau u pasang lagu kat blog u..u jgn la marah i pulak..i terkejut....

yes 'babi' is a bad word. tukar jadi 'pig' tak pulak. awatnya? baiklah kerana aku sopan santun duduk menyimpuh jalan menunduk, aku bertekad mahu telatahkan lain dari binatang haram yg comel itu. dan sempena vavi menjadi topik pada kali ni, aku persembahkan KASUT TUMIT CIK BAB......

aku bukan obses pada babi, tapi inilah dia. SENI YANG HARAM. buat projek pendidikan seni masa form 5 pasal binatang haram itu. comel tau. bacalah.

 "KASUT TUMIT CIK BAAABB!!
By Mayamin Yuhaniz. aauww...!

Yer benar, di sebuah ladang ada Cik Bab (agak debab) 
sedang berlagak dengan empat kasut tumit dia yg merah. 
(Ko ingat binatang lain jeles dgn ko ke Cik Bab? belagak betol..)

 
 Lepas ko menunjuk2, ko nak pegi swimming?

Hot sangatkah ko tadi sampai lupa diri, dengan gersangnya 
terus bukak kasut dan segalanya2 bugil bulat berenang?


 
Betul ke 'seluruh tempat cari? macam dua tempat je.

Kau beruang yang gay. 
(aku rasa buku aku ni byk plak kontroversi. tapi dapat A+ okla tu)

oleh yang demikian kerana itu babi memang pakai kasut tumit.
tak pecaya tengoklah betul2..koolkan buku aku?


aku rasa macam nak samak je blog aku ni. byk sgt plak binatang haram ni..
pssst2...story and graphic of KASUT TUMIT CIK BAB are original and copyright from mayamin yuhaniz.