WARNING!

WARNING! Be careful of this blog. You might get fatter.

Monday, 9 May 2011

KFC biadap

KFC sangat biadap. yang dekat seksyen dua and yang dekat seksyen tujuh. sangat biadap. ko tahu kenapa? pagi tadi pukul 9pagi aku anta mak aku patu aku rasa nak geget burger zinger so drastically that aku terus pegi kfc drive thru pagi2, dgn mengharap nak jamah zinger. patu bila aku smpai kat kaunter, dia kata TAK ADA. SEBAB DIA ADA BREKFAST PUNYA SAHAJA. oh. sgt memalukan diri dgn orang kaunter. patu aku mintak dia resit kosong sebab nak keluar dari kawasan parking bertiket itu. (nak masuk kfc pun ada palang) tah hapa2.

tengahari kul 3 pas anta mak aku lagi, aku rasa macam maseh nak teruskan niat beli burger biadap kfc tu. kenapa ko sedap sangat! biadap! lantas aku pegi kfc seksyen 7. (sebab aku tamau jumpe orang kfc seksyen 2) bila da smpai aku cari mana tempat drive thru dia. ada kaunter drivethru attach dgn pizza hut. "pizza hut pon ada drive thru ke?" patu aku pusing satu keliling bangunan tu and tnya kat kaunter kfc,

"kat sini ke tempat order?" 
"oh tak, kene pegi kat belakang yang ada petak kuning tu."

oh biadap. MALU KALI KEDUA. (yer aku rasa benda kecik macam tu memang memalukan) kfc biadap. how shud people know that kfc's drive thru is attached to pizza hut. well whatever. lantas terus pusing dan beli burger biadap of the day. YEAY! ok chow!


burger zinger sangat sedap! mengalahkan burger mcd spicy chicken mcdeluxe . nyum nyum :D

 KFC'S zinger

MCDONALD'S spicy chicken mcdeluxe